Често задавани въпроси

За Ваше улеснение сме подбрали отговори на някои от най-честите въпроси на наши клиенти когато за първи път се свържат с нас

Как да се свържа с вас?

За да разберете как да се свържете с нас, моля, да посетите раздел „Контакти“. Там ще намерите всички варианти за връзка.

Какъв вид мебели предлагате?

Компанията ни е специализирана в производство и монтаж на корпусна мебел от ПДЧ и МДФ. Имаме много голям опит в проектиране, производство и монтаж на кухни, детски и младежки стаи, спални, мебели за хол и трапезария, гардероби, антрета, рецепции, офис мебели, мебели за архивни помещения, мебели за търговски и обществени помещения, за детски градини, за училища и др. Също така, предлагаме като търговски представители и богата гама от офис столове, метални шкафове и гардероби, стелажи, матраци, електроуреди и др. на водещи Европейски производители.

Работите ли по проект на клиента?

Да, работим по проекти, разработени както от наши проектанти, така и с готови проекти и идеи на клиенти.

Какви са стъпките за направата на поръчка?

След като сте одобрили идеен проект и сте приели офертното предложение, се пристъпва към подписване на договор и авансово плащане. Следва посещение от наш представител за взимане на точни размери и се пристъпва към производство и монтаж в договорените срокове.

Какви са стъпките за направата на поръчка от Е-каталог?

За поръчка от Е-Каталог е необходимо да изпратите запитване, ползвайки бутона „Изпрати запитване“ при конкретния продукт, в което да посочите данни за връзка с вас, след което ние ще се свържем с Вас за уточнение на подробностите, срокове на доставка, начин на плащане и др. Моля, да имате предвид, че не всичко се поддържа в наличност и съответно срокът на доставка може да варира.

Разполагате ли със собствени монтажни групи.

Да, всички монтажни групи са съставени от наши служители с изключително богат опит в монтажа на мебели.

Как мога да платя?

Всички плащания могат да бъдат направени в брой във фирмения ни шоурум, както и по банков път.

Как да ви открия?

Лесно можете да ни откриете, като следвате адреса и картата в раздел „Контакти“. Също така, за улеснение и навигация, сме поставили маркер „Мебелпластдизайн“ в google maps.

С какви материали работите?

В продукцията си влагаме само материали с доказано качество и произход. Всички материали са от водещи и разпознаваеми производители на мебелни плоскости, ABS кантове, кухненски плотове, мебелен обков, механизми, лед осветление и др. В годините от 1997г. до сега, внимателно сме селектирали материалите, които влагаме в производството и монтажите, за да можем да гарантираме високо качество на продукцията, дългосрочна употреба и спокойствие за вас като клиент, и за нас като гаранционна поддръжка.

Какви са стъпките за получаване на оферта?

Като най-ефективен вариант за получаване на бърза и коректна първоначална оферта, Ви каним, с предварително подготвени от Вас размери на помещението, да посетите фирмения ни шоурум, където заедно ще обсъдим всички Ваши изисквания и идеи. Ще може да зададете въпроси си, да получите ценни съвети и да подберем желаните материали. След което, в максимално кратко време ще подготвим идеен проект заедно с офертно предложение и ще Ви поканим на среща, за да се запознаете с подробностите. При необходимост се правят корекции и промени до изпълване на Вашите изисквания. В случай, че имате готов проект и конкретни изисквания, може да изпратите Вашите запитвания и на електронната ни поща. Разработването на идеен проект и офертно предложение е безплатно за Вас.

Какъв е срокът за изпълнение на поръчка?

Стандартният срок за изпълнение на поръчките е до 20 работни дни. В много редки случаи, в периоди на големи натоварвания, е възможно този срок да е по-дълъг. Винаги при подписване на договор се договаря точният срок за изпълнение, спрямо текущите графици.

Предлагате ли транспорт до клиента?

Да, разполагаме със собствен леко и тежко товарен транспорт и при получаване на оферта тя е комплексна, като включва и транспорт. За районите на гр. София той е безплатен, за населени места извън гр. София, се начисляват допълнително транспортните разходи, за които предварително ще бъдете информирани.

Какви са условията за плащане?

Плащанията при поръчка на мебели се извършват на 3 етапа: 50% авансово при подписване на договор, междинно плащане 40% преди монтажа и окончателно плащане 10% до 3 работни дни след монтаж.

Ако поръчката включва столове, матраци, подматрачни рамки и/или електроуреди, то следва те да се заплатят 100% авансово при подписване на договор или заявка.